Η Boeing βρίσκεται στα πρόθυρα της επικράτησης στον διαγωνισμό προμήθειας 60 μαχητικών, στο πλαίσιο του προγράμματος F-X Φάσης 3 της Νότιας Κορέας, με το F-15 Silent Eagle. Νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν στις 18 Αυγούστου 2013 πως η Υπηρεσία Προγράμματος Προμηθειών Άμυνας (DAPA) απέρριψε την προσφορά της EADS, επειδή προσέφερε 54 μονοθέσια Eurofighter Typhoon και 6 διθέσια, αντί των συμφωνημένων 45 και 15 αντίστοιχα.
Ανέφεραν επίσης πως την προηγούμενη εβδομάδα απορρίφθηκε το F-35 Lightning II, επειδή η προσφορά υπερβαίνει την οροφή 8,3 τρισ. Γουόν ($7,3 δισ) του προγράμματος. Ωστόσο, όπως διαβάζουμε στο hellenicdefence.gr, εκπρόσωπος της Lockheed Martin δήλωσε πως η εταιρεία δεν έχει λάβει επίσημη ειδοποίηση και πως εξακολουθεί να συνεργάζεται με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, η οποία προσφέρει το F-35 μέσω της διαδικασίας Στρατιωτικών Πωλήσεων Εξωτερικού (FMS). Η Πολεμική Αεροπορία της Δημοκρατίας της Κορέας (ROKAF) φέρεται να προτιμά το F-35, καθώς η Ιαπωνία αποκτά 42 και η Κίνα αναπτύσσει μαχητικά τεχνολογίας Stealth.
Εκπρόσωπος της Cassidian, αμυντικού βραχίονα της EADS, αμφισβήτησε επίσης τον αποκλεισμό του Typhoon, υποστηρίζοντας πως υποβλήθηκαν διαφορετικές συνθέσεις μονοθέσιων και διθέσιων για αξιολόγηση από την DAPA. Παράλληλα τόνισε πως δεν υπάρχει επιχειρησιακή λογική για την προμήθεια ενός συγκεκριμένου αριθμού διθέσιων αεροσκαφών, καθώς το Typhoon είναι σχεδιασμένο για λειτουργία με έναν χειριστή και οι εξομοιωτές του είναι δοκιμασμένοι από τους χρήστες του μαχητικού.
Το F-15SE είναι μια προτεινόμενη αναβαθμισμένη έκδοση του μαχητικού, με χαρακτηριστικά περιορισμού της Διατομής Ραντάρ (RCS) όπως η μεταφορά τεσσάρων βλημάτων ΑΙΜ-120 AMRAAM ή βομβών σε Σύμμορφες Εσοχές Όπλων (CWB) και τα κεκλιμένα «κάθετα» σταθερά. Η ανάπτυξη και παραγωγή της έκδοσης αυτής εξαρτάται από το νοτιοκορεατικό πρόγραμμα. Χωρίς αυτό, η παραγωγή του μαχητικού θα λήξει το 2019, με την παράδοση 84 F-15SA στη Σαουδαραβική Πολεμική Αεροπορία. Υπενθυμίζεται πως στο πλαίσιο των προγραμμάτων F-X Φάσης 1 και 2 η ROKAF απέκτησε 61 F-15K –ένα συνετρίβη αργότερα– οπότε ο τύπος βρίσκεται ήδη σε υπηρεσία, ενώ κύρια συγκροτήματα παράγονται από την Κορεατική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (ΚΑΙ).
Από τις 18 Ιουνίου η DAPA διεξήγαγε 55 γύρους προσφορών διάρκειας τριών εβδομάδων, στους οποίους οι προσφορές των τριών υποψηφίων υπερέβαιναν την οροφή κόστους του προγράμματος. Η DAPA ανέστειλε τη διαδικασία επιλογής στις 5 Ιουλίου, κατόπιν όμως η κυβέρνηση αποφάσισε την επανάληψη της διαδικασίας προσφορών μεταξύ 13 και 16 Αυγούστου. Η τιμή αντιπροσωπεύει το 15% της αξιολόγησης των προσφορών, μόνον όμως εφόσον αυτές βρίσκονται χαμηλότερα της οροφής κόστους. Η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από επιτροπή με προεδρεύοντα τον Υπουργό Άμυνας, τον Σεπτέμβριο.